کد خبر: ۸۴۳۴۰۵
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸
تعداد بازدید: ۲۵۳
مدیریت امور سرمایه انسانی و آموزش بانک ایران زمین در راستای بهینه سازی فعالیت ها، ارتقا کیفیت ارائه خدمات و کسب رضایت مشتری موفق به کسب گواهی نامه ISO 9001 وISO 10015 در حوزه های سرمایه انسانی و آموزش شده است.

کسب گواهی نامه ISO9001 وISO10015 توسط مدیریت امور سرمایه انسانی و آموزش بانک ایران زمینبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین: ISO9001 و ISO10015 نشان از ایجاد و ارتقای کیفیت درمحصولات و خدمات است. کیفیت نیز دقیقاً همان چیزی است که مدیریت امور سرمایه انسانی و آموزش بانک ایران زمین براساس نیاز و سلیقه و حتی بیش ازدرخواست مشتریان به دنبال آن است، توجه به کیفیت موجب به حداقل رسیدن شکایات ها و افزایش میزان رضایت مشتریان می شود. بنابراین وجود سیستم مدیریت کیفیت باعث ایجاد جلب رضایت مشتریان می شود.

مدیریت امور سرمایه انسانی و آموزش بانک ایران زمین نیز با اهتمام به این امر، موفق به دریافت گواهینامه ISO9001در بخش سرمایه انسانی و دریافت گواهینامه ISO10015،دربخش آموزش توسط شرکتAKK( ارزیابان کنترل کیفیت خاورمیانه)شد و توانست نشان دهد، اولویت فعالیت هایشان بر اساس رضایت مشتریان و ذی نفعان از طریق افزایش دائمی کیفیت، کاهش قیمت تمام شده فعالیت ها، کنترل بهتر فرایندها و مستند سازی آنها، افزایش بهره وری و تنوع آموزش های مورد نیاز است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: