کد خبر: ۸۴۳۳۴۳
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۲
تعداد بازدید: ۱۴۳
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با تأکید بر حضور گسترده در انتخابات دوم اسفند، گفت: درواقع نمایش غیرت ملی و دینی ایرانیان درگرو مشارکت حداکثری در انتخابات است.

امام جمعه بجنورد: باید برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات غیرت ملی آن‌ها را تحریک کنیمبه گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با تأکید بر حضور گسترده در انتخابات دوم اسفند، گفت: درواقع نمایش غیرت ملی و دینی ایرانیان درگرو مشارکت حداکثری در انتخابات است.

حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، در گفت و گو با خبرنگار رسا در خراسان شمالی، با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری، بر اهمیت حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو و تأثیر آن در سرنوشت کشور و حل مشکلات تأکید کرد.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی اظهار کرد: مردم ما در این 40 سال به بلوغ سیاسی رسیده‌اند و این بسیار مهم است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اضافه کرد: رشد و بلوغ سیاسی مردم نعمت ارزنده‌ای است که باید قدر آن را بدانیم.

وی تصریح کرد: در این راستا و با توجه به این بلوغ سیاسی لازم است نخبگان به‌ویژه روحانیان ملاک‌های انتخاب اصلح را برای مردم تشریح و تبیین کنند ولی وارد مصادیق نشوند زیرا مردم خود مصداق اصلح را تشخیص خواهند داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به اهمیت و ضرورت هوشیاری و آگاهی مردم برای حضور در صحنه، افزود: باید برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات هم غیرت ملی و هم غیرت دینی آن‌ها را تحریک کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با تأکید بر حضور گسترده در انتخابات دوم اسفند، گفت: درواقع نمایش غیرت ملی و دینی ایرانیان درگرو مشارکت حداکثری در انتخابات است.

وی با اشاره به تأثیر انتخاب اصلح در آینده مردم، تصریح کرد: حضور حداکثری در انتخابات باید پررنگ باشد زیرا دشمنان مشارکت را رصد کرده و بر اساس آن به مواجهه و تقابل با نظام اسلامی می‌پردازند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: