کد خبر: ۸۴۳۲۲۳
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵
تعداد بازدید: ۲۳۵
قیمت دلار در صرافی‌های بانکی امروز سه شنبه ۲۹ بهمن ۹۸ نسبت به روز دوشنبه ۲۵۰ تومان دیگر هم افزایش یافت و ۱۴۲۰۰ تومان شد تا بالاترین قیمت دلار در بهمن ماه جاری ثبت شود. رئیس کل بانک مرکزی گفته است: نوسانات اخیر نرخ ارز به دلیل این است که برخی به بهانه برگزاری جلسه FATF تلاش می‌کنند در بازار ارز التهاب ایجاد کنند این در حالی است که بارها اعلام کرده‌ایم این موضوع تاثیری بر این بازار نخواهد داشت.

قیمت دلار در صرافی‌های بانکی امروز سه شنبه ۲۹ بهمن ۹۸ نسبت به روز دوشنبه ۲۵۰ تومان دیگر هم افزایش یافت و ۱۴۲۰۰ تومان شد تا بالاترین قیمت دلار در بهمن ماه جاری ثبت شود.

به گزارش خبرداغ به نقل از  «انتخاب»، کمترین قیمت دلار در بهمن ماه ۱۲۹۵۰ تومان بود.

قیمت دلار در روز ۲۹ بهمن
 

صرافی‌های بانکی امروز دلار را با قیمت ۱۴۱۰۰ تومان از مردم می‌خرند.

امروز، دژپسند وزیر اقتصاد در مورد تأثیر FATF بر افزایش قیمت ارز گفته است: جلسه FATF فردا برگزار می‌شود و افزایش قیمت ارز هیچ ربطی به این موضوع ندارد.

همچنین عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی هم گفته است: نوسانات اخیر نرخ ارز به دلیل این است که برخی به بهانه برگزاری جلسه FATF تلاش می‌کنند در بازار ارز التهاب ایجاد کنند این در حالی است که بارها اعلام کرده‌ایم این موضوع تاثیری بر این بازار نخواهد داشت.

او گفت: برخی می‌گویند که سطح مقاومت ۱۴ هزار تومان نرخ ارز شکسته شده است اما باید به یاد داشت که در یک سال گذشته حدود سه بار این سطح شکسته شده اما بانک مرکزی توانست بازار را کنترل کرده و قیمت‌ها متعادل شود و باز هم این اتفاق می افتد.

او درباره ادعای برخی برای رسیدن افزایش نرخ ارز به مرز ۲۰ هزار تومان نیز اظهار داشت: آنها می‌تواند همچین آرزویی را داشته باشند آرزو بر جوانان عیب نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: