کد خبر: ۸۴۳۰۳۲
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۳
تعداد بازدید: ۱۷۲
مرتضی تمدن گفت: مجموعه‌ای از آقایان وزرا و فعالان در دولت های نهم و دهم ارتباط دوستانه با آقای احمدی‌نژاد را حفظ کردند و برخی هم با مصاحبه و صحبت از مجموعه دولت آقای احمدی‌نژاد فاصله گرفتند.

واکنش چهره نزدیک به احمدی‌نژاد به انتشار لیست انتخاباتی مدیران دولت‌های نهم و دهمبه گزارش خبرداغ ، مرتضی تمدن، چهره نزدیک به محمود احمدی نژاد در بخشی از گفتگوی خود با خبرآنلاین، در واکنش به این پرسش که وزرای دولت های نهم و دهم حق ارائه لیست با این عنوان را دارند یا خیر، گفت: به عنوان یک لیست مستقل و مرتبط با خودشان منعی ندارد، اما اینکه لیست را به آقای احمدی نژاد منتسب کنند و بگویند مورد حمایت و نظر ایشان است، ما آن را تکذیب می کنیم و واقعیت ندارد. هرچند که وزرای دولت های نهم و دهم ممکن است تحت یک لیست به صحنه رقابت ورود پیدا کنند و حق طبیعی آنها است اما انتساب آن به احمدی نژاد فاقد اعتبار است و از سوی مجموعه آقای احمدی نژاد تکذیب می شود.

 

تمدن در پاسخ به این پرسش که آیا در حال حاضر بین کاندیداهای حاضر در انتخابات ارتباطی با محمود احمدی وجود دارد یا خیر، تصریح کرد: مجموعه‌ای از آقایان وزرا و فعالان در دولت های نهم و دهم ارتباط دوستانه با آقای احمدی نژاد را حفظ کردند و برخی هم با مصاحبه و صحبت از مجموعه دولت آقای احمدی نژاد فاصله گرفتند. بودن این افراد در دولت آقای احمدی نژاد به معنای این نیست که مواضع سیاسی و افکار و عقاید آنها با آقای احمدی نژاد منطبق است.

وی خاطر نشان کرد: این ظرفیت آقای احمدی نژاد بود که از همه نظرات در کابینه خود استفاده کردند، اما اینکه این افراد، چه آنها که فاصله گرفتند و چه آنها که رابطه دوستانه ای دارند بخواهند در فضای انتخابات و در بحث لیست ها با نام آقای احمدی نژاد ورود پیدا کنند از سوی ما مورد تایید نیست. کسی نمی تواند و نباید از نام ایشان در رقابت های انتخاباتی استفاده کند.

منبع: خبرآنلاین

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ali
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
0
0
به هر حاال در هر دولتی هر چند خودش پاک باشه از انجا که دولتمردانش تعداد زیادی هستند همه را نمیشه پاک دونست.لذا بعد از دولت دهم،دولت یازدهم برای تبلیغ کاری خود با فشار و با وعده وعید دادن به برخی از دولت مردان احمدینژاد انها را وادار کرد از احمدینژاد ابراز برائت کنند .و اون دنیا پرستان و ترسو هاش قبول کردند به شرط اینکه بهشون تعهد بدن که دیگر اجازه نمی دند احمدینژاد به قدرت برسه از احمدینژاد ابراز برائت می کنند این کار را کردند.افسوس که نمی دونستند احمدینژاد در دل مردم جایی داره نه پست رییس جمهوری و همیشه قدرت منده.لذا اکنون بعضی از همونها که ابراز برائت کردند و میدانند احمدینژاد طرفدار داره با کمال بی شرمی لیستی اورده اند که ما مورد حمایت احمدینژادیم اما مردم اگاهند و میدانند اینها چه کسانی هستند.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: