کد خبر: ۸۴۲۹۸۲
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۷
تعداد بازدید: ۲۰۶
معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد گفت: ۴۵ مسافر مقیم یکی از مهمانپذیرهای مشهد دچار مسمومیت و گازگرفتگی شدند.

گازگرفتگی ۴۵ دختر مسافر در مشهدبه گزارش خبرداغ ، آتشپاد دوم محمد جواد سبحانی، معاون عملیات آتش‌نشانی شهر مشهد در این خصوص گفت: صبح امروز در پی دریافت گزارش حادثه برای مسافران یکی از مهمانپذیرهای محدوده مرکزی شهر مشهد، ستاد فرماندهی، گروه نجات و امداد ایستگاه ۴۴ را به محل حادثه در بلوار طبرسی جنوبی اعزام کرد.

وی ادامه داد: با حضور نجاتگران آتش‌نشانی در محل مشخص شد ۴۵ نفر از مسافرین که همگی دختر هستند به دلیل استنشاق گاز مونوکسید کربن دچار تهوع، سرگیجه و مسمومیت شده‌اند.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد افزود: با هماهنگی صورت گرفته با تکنسین‌های اورژانس تعداد ۱۸ نفر از حادثه دیدگان به وسیله‌ آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به مراکز درمانی منتقل شدند و ۲۷ نفر دیگر نیز در محل درمان شدند.

سبحانی گفت: آتش‌نشانی اقامت در این مهمانپذیر را به دلیل ناایمن بودن خطرناک اعلام و با حضور عوامل انتظامی و قضایی در محل این مکان موقتاً پلمب شد.

ایلنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: