کد خبر: ۸۴۲۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۴
تعداد بازدید: ۱۴۴
فاز سوم خط یک قطار شهری تبریز حدفاصل ایستگاه میدان کهن تا ایستگاه پایانی خط یک واقع در شهرک نور لاله با حضور رئیس دفتر رئیس جمهور به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از فاز سوم خط یک قطار شهری تبریز با حضور واعظیبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، محمود واعظی روز پنجشنبه و در ادامه برنامه‌های سفر به استان آذربایجان شرقی، همزمان با ایام میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)، چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و قیام تاریخی ۲۹ بهمن مردم تبریز، فاز سوم خط یک قطار شهری تبریز را افتتاح کرد.

رئیس دفتر رئیس جمهور با حضور در ایستگاه میدان کهن تبریز ضمن بازدید از این ایستگاه، با توضیح مسئولان در جریان روند تکمیل و اجرای پروژه خط یک قطار شهری تبریز و چگونگی ارائه خدمات و تسهیل در رفت و آمد مردم با اجرای این طرح قرار گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: