کد خبر: ۸۴۲۷۱۱
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۷
تعداد بازدید: ۳۷۶
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس،گفت: مادر خانواده پس از کشتن دختر و پسر ۸ و ۱۲ ساله، به زندگی خود نیز پایان داد.

خودکشی مادر بعد از قتل 2 فرزندش در شیرازبه گزارش خبرداغ ، سرهنگ کاووس محمدی روز چهارشنبه در این باره گفت: طی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع خودکشی در خیابان شمس شهرستان شیراز، ماموران برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت و پس از اطمینان از صحت خبر به محل حادثه اعزام و با ورود به منزل با اجساد ۲ دختر و پسر و یک زن مواجه شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه پس از هماهنگی قضائی اجساد به پزشک قانونی انتقال داده شدند، خاطر نشان کرد: در تحقیقات فنی و تخصصی پلیس مشخص شد که مادر خانواده به علت مشکلات مالی، روحی و روانی و جنون آنی، پس از کشتن دختر و پسر ۸ و ۱۲ ساله با یک شی، خود را خفه و به زندگی‌اش پایان داده است.

محمدی خاطر نشان کرد: بسیاری از خانواده‌هایی که قتل یا خودکشی در آنها رخ داده است گرفتار اختلافات اقتصادی و خانوادگی، مسائل و معضلات اجتماعی مانند اعتیاد و ... بوده اند که می طلبد برای پیشگیری از این امور با مراجعه به مراکز مشاوره و کارشناسان، مشکلات خود را حل و فصل تا شاهد حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

ایرنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: