کد خبر: ۸۴۲۷۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۷
تعداد بازدید: ۳۸۹
دکتر علی‌اصغر مونسان وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با حضور در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی تهران بیش از چهار ساعت را به بازدید از غرفه‌های داخلی و خارجی نمایشگاه اختصاص داد.

بازدید مفصل وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از نمایشگاه تهرانبه‌گزارش خبرداغ به نقل از میراث‌آریا ،دکتر مونسان پس از حضور در افتتاحیه سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی تهران از غرفه‌های کشور اندونزی، استان گلستان، شرکت منطقه‌ای آب تهران، کشور ترکیه، شرکت سامانه جامع گردشگری روستایی، کشور مالزی، شرکت مادرتخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی ایران، شرکت گردشگری ستاره برج سفید، شرکت علاءالدین، شرکت قصران گشت و غرفه کشور سوئیس بازدید کرد.

دکتر مونسان ضمن حضور در این غرفه‌ها با نمایندگان شرکت‌های داخلی و خارجی در راستای گسترش همکاری با وزارتخانه به گفت‌وگو نشست.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در بخش دوم بازدید از نمایشگاه از غرفه مجموعه هتل‌های پارسیان، مرکز آموزش هتلداری غرب کشور، غرفه استان همدان، هتل شیراز، هگتا هلدینگ گردشگری تامین اجتماعی و جامعه حرفه‌ای هتلداران همدان بازدید کرد و در غرفه استان همدان در بخش لالجین پشت میز سفالگری نشست و ساخت یک کوزه سفالی را تجربه کرد.

وی در ادامه با حضور در سالن ۱۸ ضمن بازدید از غرفه صنایع دستی و آلات موسیقی استان کرمانشاه از لوگوی رویداد کرمانشاه ۲۰۲۰ رونمایی کرد و پس از آن از غرفه‌های استان کردستان، شهرداری ارومیه، استان چهارمحال و بختیاری و استان مرکزی بازدید کرد.

مونسان در غرفه استان مرکزی از اپلیکیشین گردشگری استان مرکزی رونمایی کرد و از صنایع‌دستی، صنعت پارچه و گلیم بافی، سوغات و محصولات روستایی، دالان گردشگری استان مرکزی که به معرفی مشاهیر این استان پرداخته بود و آیین‌های مذهبی و بومی محلی شهرستان تفرش، بازدید کرد.

او همچنین در غرفه استان کردستان در جریان نازک کاری، سازه‌های سنتی و صنایع دستی، گلیم و دف سازی کردستان قرار گرفت و از غرفه سردشت بازدید کرد.

به‌نقل از ستاد خبری نمایشگاه گردشگری و صنایع‌دستی تهران، غرفه استان آذربایجان غربی و شهرستان ارومیه همراه با بازدید از سفره خانه سنتی در غرفه ارومیه و غرفه استان بوشهر و بخش گردشگری دریایی در خلیج فارس آخرین غرفه‌هایی بود که مورد بازدید وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قرار گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: