کد خبر: ۸۴۲۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۲
تعداد بازدید: ۱۲۹
فرمانده تیپ ۱۱۶ قزوین گفت: از شب سه‌شنبه که برف و کولاک سنگین بخش زیادی از استان گیلان را فرا گرفت، یگان امداد و نجات تیپ ۱۱۶ با تجهیزات و نیروی انسانی به کمک مردم گرفتار شتافتند.

امدادرسانی تیپ ۱۱۶ به مردم گرفتار در برف و کولاک استان گیلانبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، سرهنگ بیژن‌وند گفت: درپی وقوع بارش سنگین برف و همچنین کولاک در استان گیلان و بسته شدن راه‌ها و برابر اوامر سلسله مراتب فرماندهی نزاجا، کارکنان تیپ ۱۱۶ قزوین بلافاصله از غروب سه شنبه با یگان بلیات به همراه تجهیزات به منطقه اعزام و به امداد رسانی پرداختند.

وی با اشاره به امداد و نجات جاده ای یگان بلیات تیپ ۱۱۶ افزود: با همکاری پلیس راه و راهداری استان گیلان از شب گذشته با تمامی امکانات به خودروهای گرفتار در جاده کمک رسانی انجام شد.

سرهنگ بیژن‌وند ادامه داد: چندین دستگاه کرایس و نفربر، مقدار زیادی مواد غذایی، کنسرو و پتو توسط یگان امداد و نجات تیپ در اختیار مردم گرفتار در برف و کولاک قرار گرفت.

فرمانده تیپ ۱۱۶ گفت: در حال حاضر نیروهای ما در مسیر رودبار تا امام زاده هاشم(ع) مشغول به بازگشایی راه‌ها و کمک رسانی به مردم منطقه هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: