کد خبر: ۸۴۲۵۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱
تعداد بازدید: ۳۸۱۷
محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن تهران در جمع خبرنگاران گفت: 22 بهمن برای ملت ایران روز بسیار بزرگی است چرا که انقلاب ما انقلاب عظیمی است و آرمان‌های بلندی دارد.

حاجی میرزایی: خبر خوش وزیر آموزش و پرورش به معلمان در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن/ تعهدات خود به فرهنگیان را تا پایان سال عملی می‌کنیمبه گزارش خبرداغ : محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن تهران در جمع خبرنگاران گفت: ۲۲ بهمن برای ملت ایران روز بسیار بزرگی است چرا که انقلاب ما انقلاب عظیمی است و آرمان‌های بلندی دارد.

وی افزود: در طول ۴۱ سال اخیر ارتباط انقلاب اسلامی با مردم ناگسستنی است؛ حضور مردم و مشارکت انبوه آنان در راهپیمایی ۲۲ بهمن علیرغم اینکه ممکن است آنها گلایه‌هایی از برخی امورات داشته باشند اما ارتباط آنها با آرمان‌های انقلاب اسلامی عمیق و همه جانبه است.

وزیر آموزش و پرورش درباره عیدی فرهنگیان نیز، تصریح کرد: من هر کاری که توانسته ام برای فرهنگیان انجام دادم و تعهداتی که در قبال آنان داشتم را عملی کردم؛ برخی از قول و قرارهای ما با فرهنگیان باقی مانده است که تا پایان سال آن را انجام خواهیم داد.

حاجی‌میرزایی درباره معامله قرن هم تاکید کرد: این طرح از ابتدای شکل‌گیری‌اش محکوم شکست بود و هیچ کس هم در دنیا از آن استقبال نکرد.

وی گفت: معامله‌ای که طرف‌های درگیر آن حضور نداشته‌اند موجب فضاحت جهانیان است.

منبع: مهر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۲
0
0
سلام امیدوارم خبر خوشی هم برای بازنشستگان 98 در رابطه با رتبه بندی داشته باشی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: