کد خبر: ۸۴۲۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۷
تعداد بازدید: ۹۹
سخنگوی دولت گفت: حضور در ۲۲ بهمن باعث عقب‌نشینی افرادی می‌شود که فکر می‌کنند ایران دچار فروپاشی می‌شود.

علی ربیعی: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن باعث عقب‌نشینی افرادی می‌شود که به فکر فروپاشی ایران هستندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، علی ربیعی سخنگوی دولت در جمع خبرنگاران درباره راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: در سال‌های گذشته ما با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادیم که آرمان‌های اولیه انقلاب همچنان آرمان ایران امروز نیز است.

وی ادامه داد: قطعا از بین بردن فقر، ناعدالتی، نابرابری و داشتن استقلال برای کشور و تضمین آزادی‌های کشور و حفظ جمهوریت البته در سایه اسلام چراکه جامعه ایرانی یک جامعه اسلامی بوده است، ارزش‌هایی است که ما براساس آن انقلاب کرده‌ایم.

سخنگوی دولت خاطرنشان کرد: هر ۲۲ بهمن معتقدم این ارزش‌ها را بازخوانی می کنیم. امسال نیز راهپیمایی ۲۲ بهمن یک ویژگی دیگری پیدا کرده است و معتقدم ما یک رابطه معنادار و معکوسی داریم با حضور مردم در صحنه و عقب‌نشینی تروریست‌های اقتصادی که زندگی مردم، آرامش مردم سلامت ایران را تحت فشار قرار می‌دهند هر چقدر ما بتوانیم امسال حضور نمادین‌مان را افزایش دهیم منجر به عقب نشینی افرادی می‌شود که فکر می‌کنند ایران می‌خواهد فرو بریزد و دچار فروپاشی شود.

ربیعی تاکید کرد: من از سوی دولت از همه مردم دعوت می‌کنم امسال به طور ویژه در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پیدا کنند در این راهپیمایی ما هم انسجام‌مان را نشان می‌دهیم و هم یک بار دیگر ارزش‌های انقلاب را که باید از آنها حفاظت کنیم بازخوانی می‌کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: