کد خبر: ۸۴۲۳۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۰
تعداد بازدید: ۲۱۴
سرمربی تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه گفت: اسکوچیچ برای انتخابش به عنوان سرمربی تیم ملی باید مبلغی هم به فوتبال ایران پرداخت کند.

اسکوچیچ برای سرمربیگری تیم ملی باید پول هم می داد/ نقش دلال ها و آقازاده‌ها بی تاثیر نبودبه گزارش خبرداغ ، محمود فکری در حاشیه ثبت نام اعضای هیات رئیسه فوتبال گفت: من امروز برای مشکلات تیمم به فدراسیون آمده ام و دیدم چند تن از قدیمی های استقلال برای ریاست فدراسیون فوتبال ثبت نام کرده اند.


وی تاکید کرد: امیدوارم هر کسی که به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب می شود بتواند فوتبال مان را از مشکلات بیرون برده و به سر منزل مقصود برساند.


فکری درباره اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی گفت: این انتخاب برای من عجیب بود، باید بپذیریم اسکوچیچ باید مبلغی را بدهد که انتخاب شده است، البته نقش دلال ها و آقازاده ها بی تاثیر نبود و دیدیم این مربی بالاخره با دلال ها توانست برای سرمربیگری تیم ملی انتخاب شود.


فکری خاطرنشان کرد: متاسفانه اسکوچیچ رزومه خوبی نداشت و تعجب می کنم چطور سرمربی تیم ملی ایران شد. زمانی که ما هر دو در لیگ یک بودیم تیم من به قهرمانی رسید اما اسکوچیچ با بهترین بازیکنانی که فصل بعد به لیگ برتر آمدند سوم شد. بنابراین به طور حتم دست هایی در کار است که باعث می‌شود اسکوچیچ سرمربی تیم ملی شود و مربیان ایرانی که بدون حاشیه کار می کنند نمی توانند سرمربی تیم ملی شوند.

 

مهر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: