کد خبر: ۸۴۲۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲
تعداد بازدید: ۲۲۶
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان از محکومیت یک میلیاردی قاچاقچی گوجه فرنگی خبر داد.

حکم یک میلیاردی برای قاچاق گوجه فرنگی در کردستانبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، سیدنجیم حسینی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان گفت: گمرک باشماق از دو کامیون محموله های ۱۴ هزار و ۸۱۰ کیلوگرم و ۱۵ هزار و ۷۶۰ کیلوگرم گوجه فرنگی بوته‌ای را کشف و گزارش تخلف را به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی افزود: از آنجا که گوجه فرنگی بوته ایی ممنوعیت صادرات دارد، شعبه رسیدگی کننده حکم به ضبط این محموله ها صادر و متهم اصلی پرونده به پرداخت یک میلیارد و ۶۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم و در خصوص رانندگان بنا به اینکه قصد و اطلاع آنها نسبت به فعل قاچاق احراز نشد؛ رای برائت صادر کرد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کردستان اظهار داشت: با اعتراض متهم، شعبه پنجم تجدیدنظر ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز حکم صادره را تائید و قطعی اعلام کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: