کد خبر: ۸۴۲۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۹
تعداد بازدید: ۱۵۳
محمدرضا لطفی باور دارد که تاثیر اینستاگرام بر نحوه تعامل مردم با سینما مشهود است. او در پاسخ به انتقاد از ریتم کند فیلمش این موضوع را مطرح کرد.

محمدرضا لطفی: حواسمان هست اینستاگرام چه بلایی سر ما آورده؟به گزارش خبرداغ ، کارگردان «تعارض» در پاسخ به انتقادی مبنی بر طولانی بودن فیلم گفت: «من از شما می‌پرسم حواسمان هست اینستاگرام چه بلایی سر ما آورده است. چرا ریتم کند برای ما به مثابه فحش شده است. نیاز چنین فیلم‌هایی‌است که ریتم مشخص داشته باشند و ایده‌آل من این است. خاصیت و جهان بینی فیلم من چنین ریتمی را می‌طلبد.»

او درباره سیاه و سفید بودن و فضای فیلم توضیح داد: «این مسئله به فرم فیلم بستگی دارد. به هر حال رنگ یکی از عناصری است که می‌تواند در اثر تاکید ایجاد کند. کاراکتر «تعارض» فریاد می‌زند که مرا ببینید و این دیده نشدن از سوی جامعه نمی‌توانست رنگی باشد.»

خبرآنلاین 

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: