کد خبر: ۸۴۲۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۱
تعداد بازدید: ۴۶۶
رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: عصر جمعه مسمومیت ناشی از گاز شهری جان یک بانوی اهوازی را گرفت و فرد دیگری را روانه بیمارستان کرد.

مرگ خاموش بانوی اهوازی/ ۱۳ مصدوم در ۲ تصادف خوزستانبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز، محمد امین زرگر درخصوص این حوادث گفت: ساعت ۱۶:۱۹ عصر جمعه در منطقه کیانپارس اهواز یک زن ۵۸ ساله و یک مرد ۶۵ ساله دچار مسمومیت با گاز شهری شدند که زن جان خود را از دست داد و مرد مصدوم و به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شد.

۱۳ مصدوم در ۲ تصادف خوزستان

زرگر گفت: ساعت ۱۵:۵۲ دقیقه برخورد ۲ دستگاه خودروی پراید و پژو در منطقه نفتک شهرستان مسجدسلیمان پنج مصدوم برجای گذاشت.

 

وی ادامه داد: مصدومان این سانحه رانندگی به بیمارستان‌های ۲۲بهمن و شفا مسجدسلیمان منتقل شدند.

وی گفت: ساعت ۱۵:۲۳ دقیقه نیز در سانحه رانندگی دیگری در ورودی تونل‌های کارون سه منطقه دهدز ۲ دستگاه خودروی پیکان و سمند با یکدیگر برخورد کردند و این حادثه نیز هشت مصدوم برجا گذاشت.

زرگر بیان کرد: مصدومان این حادثه ۳۶، ۶۰، ۳۰، ۶، ۵۰، ۵۹، ۵۵ و ۵۱ ساله بودند که با ۲ خودروی اورژانس به بیمارستان شهرستان ایذه منتقل شدند.

۱۶۰ پایگاه جاده‌ای و شهری اورژانس ۱۱۵ شامل ۵۷ شهری و ۱۰۳ جاده‌ای در خوزستان فعال‌ است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: