کد خبر: ۸۴۲۰۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۸
تعداد بازدید: ۱۳۶
تیم فوتبال فولاد خوزستان بعد از سه بازی ناکامی توانست با درخشش مقابل شهرخودرو به لیگ برتر برگردد و شانس خود را برای کسب سهمیه افزایش دهد.

فولاد با نکونام آسیایی می‌شود؟به گزارش خبرداغ به نقل از دنیای ورزش تورنتو: تیم فوتبال فولاد خوزستان بعد از سه بازی ناکامی توانست با درخشش مقابل شهرخودرو به لیگ برتر برگردد و شانس خود را برای کسب سهمیه افزایش دهد.

نکونام بعد از عملکرد خوب با نساجی در ابتدای این فصل از رقابت‌ها راهی فولاد شد تا در اهواز مربیگری را ادامه دهد. او در نیم‌فصل از رقابت‌ها در جایگاه هفتم قرار گرفت و همین موضوع باعث شد تا فولادی‌ها به فکر تقویت بیش‌تر تیم خود بیفتند.

آن‌ها در فصل نقل‌وانتقالات فرشاد احمدزاده و پاتوسی را جذب کردند تا ضعف‌های خود را پوشش دهند. در کنار این دو نفرآن‌ها زبیر نیک‌نفس و سینا زامهران را هم جذب کردند.

اگرچه در اولین بازی خود در نیم‌فصل دوم شکست خوردند اما رفته رفته خود را پیدا کردند و موفق شدند در اولین دیدار این هفته از رقابت‌های لیگ برتر، شهرخودروی آسیایی را شکست دهند تا نشان دهند که می‌توان به آن‌ها برای کسب سهمیه آسیایی امیدوار بود.

فرشاد احمدزاده در دو بازی گذشته به مهره موثری برای فولادی‌ها تبدیل شده، اما پاتوسی کاملا متوسط عمل کرده است. در کنار این دو نفر، این تیم در خط حمله موثری مانند شیمبا دارد که بعد از مدت‌ها و در دیدار با شهرخودرو موفق به گلزنی شد.

در خط دفاع هم اوضاع برای نکونام مساعد است و این تیم بازیکنان باکیفیتی مانند فرزاد جعفری، کولیبالی و عارف آقاسی را در ترکیب دارد و می‌تواند روی این بازیکنان حساب ویژه باز کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: