کد خبر: ۸۴۲۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۷
تعداد بازدید: ۱۹۳
پیشکسوت پرسپولیس گفت: من با علی پروین قهر نبودم که آشتی کنم، شاید اختلاف نظری وجود داشته باشد اما خود علی‌آقا می‌داند که دوستش دارم و وقتی او را در بازی خیرخواهانه در رختکن دیدم به سمتش رفته و او را در آغوش گرفتم.

رهبری‌فرد: با پروین قهر نیستمبه گزارش خبرداغ به نقل ازایرنا: بهروز رهبری‌فرد اظهار داشت: پرسپولیس در حال حاضر شرایط بسیار خوبی دارد و می‌تواند شهرآورد را با پیروزی پشت سر گذاشته و یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شود.

وی افزود: فرهاد مجیدی در مربیگری کم‌تجربه است و به عنوان سرمربی‌ سابقه حضور در شهرآورد را ندارد. در دوره اولی که یحیی گل‌محمدی هدایت پرسپولیس را بر عهده گرفت همین حرف‌ها را درباره او می‌زدند اما سرمربی امروز قرمزپوشان تجربیات ارزشمندی را به دست آورده است.

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: دوست دارم پرسپولیس با یک نتیجه پرگل شهرآورد را به سود خود پایان دهد تا هواداران این تیم خوشحال شوند.

رهبری‌فرد تصریح کرد: استقلالی‌ها نگران غیبت شیخ دیاباته در بازی بازی با پرسپولیس نباشند و به بازیکنان دیگر اعتماد کنند. اینکه بخواهید ناراحتی خود را از نبود یک بازیکن نشان دهید توهین به بازیکنان دیگر است در گذشته نیز در شهرآوردها بازیکنان بزرگی از پرسپولیس حضور نداشته‌اند و کوچک‌ترین اتفاقی رخ نداد.

وی تاکید کرد: در شهرآورد ۴۹ و از روی نقطه پنالتی‌ دروازه استقلال را باز کردم تا خاطره‌ای شیرین از این مسابقه برایم باقی بماند. البته این بازی جنجال‌هایی داشت که آن هم برای همیشه ثبت شد.

کاپیتان اسبق پرسپولیس افزود: اگر برخی اوقات درباره پرسپولیس حرف می‌زنم انگار نه انگار کاپیتان این تیم بوده‌ام و در همین شهرآورد گل ‌زده‌ام. همه‌ می‌دانند یک پرسپولیس صد آتشه هستم و عاشق تیم محبوبم که سال‌ها برایش بازی کردم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: