کد خبر: ۸۴۱۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۶
تعداد بازدید: ۳۰۴
معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش از پلمپ یک دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در این جزیره خبر داد.

پلمپ یک دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کیشبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، علی ابراهیمی معینی مدیر نظارت بر خدمات و مراکز گردشگری کیش گفت: در آستانه نوروز به منظور جلوگیری از فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری متخلف، با همکاری اداره نظارت بر اماکن عمومی کیش، یک دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در جزیره کیش پلمپ شد.

ابراهیمی معینی افزود: این واحد پس از دریافت اخطارهای کتبی به دلیل بهره گیری از روش های نادرست بازاریابی، بهره گیری از جارچیان و عدم تمدید پروانه بهره‌برداری پلمپ شد.

وی با اشاره به شیوه نامه نظارت بر تاسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در منطقه آزاد کیش تاکید کرد: بر اساس مفاد شیوه نامه، دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری دارای مجوز، می‌بایست برای فروش و خدمات گردشگری در چارچوب قوانین و به دور از استفاده از جارچیان، خرید شماره تلفن از سرزمین اصلی و سایر راه‌های غیرمتعارف بهره بگیرند و در صورت بروز تخلف، اقدامات قانونی برای برخورد با متخلفین صورت می‌گیرد.

ابراهیمی افزود: گردشگران جزیره کیش برای خرید خدمات گردشگری از تبلیغات خلاف واقع بازاریاب ها و جارچیان پرهیز کنند و خدمات را بر اساس نرخ مصوب اعلامی سازمان منطقه آزاد کیش از دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری و یا سامانه های مجاز دارای مجوز خریداری کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: