کد خبر: ۸۴۱۸۸۵
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۶
تعداد بازدید: ۷۷۵
فرهاد مجيدي در نشست خبري بعد از بازي به سرعت و با اطمينان اعلام كرد شيخ مشكلي ندارد و روز پنجشنبه مقابل پرسپوليس بازي خواهد كرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، اصلا از مدل مصدوميت و بيرون آمدن شيخ دياباته در بازي استقلال و پارس جنوبي مشخص بود كه او مشكل دارد و به احتمال زياد داربي را از دست خواهد داد.

 

حتي بيننده عادي هم در آن لحظه مي‌فهميد مساله جدي است. فرهاد مجيدي اما در نشست خبري بعد از بازي به سرعت و با اطمينان اعلام كرد شيخ مشكلي ندارد و روز پنجشنبه مقابل پرسپوليس بازي خواهد كرد.

 

 

 

مطابق انتظار كادر پزشكي استقلال اين خبر را تكذيب كرد تا حضور دياباته در داربي در هاله‌اي از ابهام قرار بگيرد. حالا باز اگر بازيكني شرايط حضور در مسابقه را داشته باشد و مربي بگويد او نمي‌رسد، مي‌فهميم كه بلوف زده و خواسته تيم رقيب را شوكه كند، اما مجيدي دقيقا رفتاري عكس اين انجام داد؛ از همان كارها كه فرهاد زياد مي‌كند و كسي هم سر در نمي‌آورد!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: