کد خبر: ۸۴۱۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰
تعداد بازدید: ۲۰۷
احتمال زیادی وجود دارد مهاجم ایرلندی سرخ‌ها دقایقی در دیدار با استقلال تهران بازی کند.

به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، دربی92 پایتخت میان استقلال و پرسپولیس دربی92 پایتختدرحالی قرار است پنج شنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی برگزار شود که 2 تیم درصدد کسب 3 امتیاز هستند.

 

آنتونی استوکس، مهاجم ایرلندی پرسپولیس که چندی پیش به این تیم پیوست و به دلیل عدم آمادگی مقابل نفت آبادان بازی نکرد، این روز‌ها تمرینات فشرده‌ای را انجام می‌دهد.

 

 

شنیده‌ها حاکی از آن است که این بازیکن در بازی مقابل استقلال نیمکت نشین است، اما با توجه به نتیجه بازی، احتمال دارد مهاجم ایرلندی سرخ‌ها دقایقی در دیدار با استقلال تهران بازی کند بویژه در نیمه دوم و با نظر یحیی این مهاجم می تواند نقش برگ برنده را برای پرسپولیس بازی کند.. هواداران پرسپولیس روی این بازیکن حساب ویژه‌ای باز کردند و امیدوار هستند تا مشکل گلزنی شان حل شود.

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: