کد خبر: ۸۴۱۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۶
تعداد بازدید: ۱۸۰
تلویزیون دولتی چین بامداد سه‌شنبه گزارش داد؛ شمار قربانیان ویروس کرونا در استان «هوبی» به ۴۱۴ نفر افزایش یافت که بدین ترتیب شمار کل قربانیان به این ویروس در این کشور به ۴۲۶ نفر رسید.

شمار قربانیان کرونا به ۴۲۶ نفر رسیدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: تلویزیون دولتی چین بامداد سه‌شنبه گزارش داد؛ شمار قربانیان ویروس کرونا در استان «هوبی» به ۴۱۴ نفر افزایش یافت که بدین ترتیب شمار کل قربانیان به این ویروس در این کشور به ۴۲۶ نفر رسید.

این شبکه همچنین اعلام کرد که ۲ هزار و ۳۴۵ نفر دیگر نیز به کرونا مبتلا شده و شمار مبتلایان در هوبی به ۱۳ هزار و ۵۲۲ نفر افزایش یافته است.

به گفته مقام‌های بهداشتی در چین ۱۰ هزار و ۹۹۰ بیمار در هوبی بستری شده‌اند که حال ۵۷۶ نفر آنها وخیم است.
در مجموع بیش از ۱۹ هزار نفر در دنیا به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

ویروس کرونا که شیوع آن از اواخر دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه) در چین شروع شد، علاوه بر ۳۰ استان و منطقه چین، به شماری دیگر از کشورها از جمله آمریکا، استرالیا، تایلند، مالزی، کره جنوبی، ژاپن، کانادا، سوئد، اسپانیا، فرانسه و امارات متحده عربی نیز سرایت کرده است.

دوره کمون یا نهفتگی نسبتاً طولانی این بیماری تنفسی مرگبار بین چند روز تا دو هفته متغیر است و همین امر موجب می‌شود مبتلایان تا پیش از بروز علائمی چون تب و تنگی نفس به مراکز درمانی مراجعه نکنند.

تاکنون تعداد زیادی از شرکت‌های هواپیمایی از جمله هواپیمایی قطر، ایرکانادا، ایرفرانس، ایرسئول، امریکن ایرلاینز، بریتیش ایرویز، لوفتانزا، ترکیش ایرلاین و ایرلاین اتحاد، سفرهای خود را به مقصد چین به حال تعویق در آورده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: