کد خبر: ۸۴۱۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵
تعداد بازدید: ۲۴۳
رئیس قوه قضائیه گفت: شفافیت با شعار ایجاد نمی‌شود بلکه در عمل باید اتفاق بیافتد. فرایندهای یک حرکت اقتصادی همچون دریافت ارز، واردات کالا، توزیع کالا و... باید شفاف شود که اگر این مهم اتفاق بیفتد بسیاری از فرارهای مالیاتی را نخواهیم داشت.

شفافیت با شعار ایجاد نمی‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه صبح امروز پایگاه اطلاع‌رسانی مجتمع تخصصی ویژه رسیدگی به جرائم اقتصادی را افتتاح کرد.

وی در این مراسم گفت: شفافیت با شعار ایجاد نمی‌شود بلکه در عمل باید اتفاق بیافتد. فرایندهای یک حرکت اقتصادی همچون دریافت ارز، واردات کالا، توزیع کالا و... باید شفاف شود که اگر این مهم اتفاق بیفتد بسیاری از فرارهای مالیاتی را نخواهیم داشت.

رئیسی افزود: این اقدام شما مبارک است که باعث شفافیت می‌شود انشااله این سامانه به شفافیت آرا کمک کند. تبصره ماده ۳۶  هم مکلف کرده که آرای محکومان اقتصادی در اختیار عموم قرار گیرد.

پیش از صحبت‌های رئیسی، قاضی مسعودی مقام توضیحاتی را درباره ویژگی‌های این سامانه ارائه داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: