کد خبر: ۸۴۱۴۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷
تعداد بازدید: ۲۵۹
قیمت طلای ۱۸عیار در بازار تهران امروز به ۵۰۵ هزار و ۴۰۰ تومان، قیمت طلای ۲۴عیار ۶۷۳ هزار و ۸۰۰ تومان و هر مثقال طلا ۲ میلیون و ۱۸۹ هزار تومان رسید. همچنین سکه تمام‌‌بهار آزادی در بازار تهران امروز ۴ میلیون و ۹۸۱ هزار تومان معامله شد.

قیمت دلار، سکه و طلا در روز ۱۳ بهمن ۹۸به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب، امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴ میلیون و ۹۸۱ هزار تومان و قیمت سکه بهار آزادی طرح قدیم ۴ میلیون و ۹۷۰ هزار تومان است.

در بازار آزاد قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار تومان، قیمت ربع‌سکه یک‌میلیون و ۵۴۰ هزار تومان و قیمت سکه گرمی ۹۳۲ هزار تومان فروخته می‌شود. قیمت طلای ۱۸ عیار هم ۵۰۵ هزار و ۴۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱۵۸۹ دلار معامله می‌شود.

همچنین در بازار سبزه‌میدان، قیمت طلای ۲۴ عیار ۶۷۳ هزار و ۸۰۰ تومان و قیمت هر مثقال طلا ۲ میلیون و ۱۸۹ هزار تومان تعیین شده است.

هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت درهم امارات ۳ هزار و ۷۲۱ تومان، یورو ۱۴ هزار و ۹۲۷ تومان و قیمت پوند انگلیس ۱۷ هزار و ۹۴۵ تومان تعیین شده و به‌فروش می‌رسد.

صرافی‌های بانک‌ها امروز یک شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم ۱۳ هزار و ۴۲۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۳ هزار و ۲۲۰ تومان خریداری می‌کنند، بر همین اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها ۱۴ هزار و ۹۲۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۴ هزار و ۷۲۰ تومان است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: