کد خبر: ۸۴۱۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۷
تعداد بازدید: ۲۷۵
مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: تمرینات انفرادی‌ام که بدون اجازه پزشک انجام شد مصدومیتم را افزایش داد.

مدافع استقلال: تمرینات انفرادی‌، مصدومیتم را افزایش داد/ از همه عذرخواهی می‌کنمبه گزارش خبرداغ ، سیاوش یزدانی پس از پیروزی 2 بر یک استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان در جمع خبرنگاران حضور پیدا کرد و درمورد آخرین وضعیت خودش اظهار داشت: من فعالیت مجازی ندارم و به همین دلیل نتوانستم به هواداران توضیح بدهم که چرا دوران مصدومیتم از یک ماه به سه ماه افزایش پیدا کرد؛ حالا می‌خواهم از این فرصت استفاده کنم تا این موضوع را توضیح بدهم.

 

وی ادامه داد: من پیش از این مصدومیت جدی نداشتم و این بار هم نمی‌خواستم باور کنم که مصدوم شده‌ام. دقیقاً زمانی که تیم ما نه سرمربی داشت و نه مدیرعامل و ... این اتفاق برای من افتاد. ما بازی حساس با سپاهان را هم در پیش داشتیم و چون من دوست داشتم در این مسابقه در ترکیب تیمم قرار گرفته و به استقلال کمک کنم بدون اجازه پزشکان و به صورت انفرادی تمرین کردم.

 

مدافع تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: تمرینات انفرادی من موجب تشدید مصدومیتم شد؛ ضمن اینکه دیدار با سپاهان هم لغو شد. من می‌خواستم به تیمم کمک کنم، اما اشتباه کردم و از این بابت از بازیکنان، کادر فنی و هواداران عذرخواهی می‌کنم. مصدومیتم خوب شده است و از فردا در تمرینات حضور پیدا خواهم کرد.

 

یزدانی در پاسخ به این سوال که آیا احتمال دارد برای دربی در ترکیب استقلال قرار بگیرد یا خیر، تصریح کرد: من 3 ماه از تمرینات دور بودم و از نظر بدنی نیاز به زمان دارم تا بتوانم به شرایط ایده‌آل برسم. من از فردا تمریناتم را آغاز خواهم کرد و کادر فنی تصمیم می‌گیرد که من در دربی حضور داشته باشم یا خیر.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: