کد خبر: ۸۴۱۲۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲
تعداد بازدید: ۴۹۳
رسانه های عربی از نتیجه بازی نماینده قطر مقابل استقلال ایران با عنوان "شکست سنگین" یاد کردند.

اعتراف رسانه های عربی به اقتدار استقلال ایران؛ شکست تحقیرآمیز و تاریخی!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، شکست سنگین الریان مقابل استقلال در چارچوب دیدار پلی آف لیگ قهرمانان آن هم در خانه باعث شد تا انتقادهای زیادی در رسانه‌های عربی از این تیم مطرح شود. شکستی که از جانب برخی از این رسانه ها تاریخی قلمداد شد.

 

الوطن: شکستی سنگین و تحقیر آمیز؛ به شما امیدی نیست

این روزنامه قطری در واکنش به شکست سنگین الریان نوشت: الریان شکستی تحقیر آمیز را برابر استقلال تجربه کرد. آنها در میدان سردرگم نشان دادند و تیمی بی هویت بودند. الریان با وجود آنکه توپ و میدان را در اختیار داشت اما این مالکیت هیچ فایده‌ای نداشت و نتوانستند موقعیت جدی را روی دروازه استقلال خلق کنند.

 

العاجل: شکست تاریخی الریان برابر استقلال

این سایت عربستانی نوشت: الریان در خط دفاعی متزلزل بود و در خط حمله هم برنامه خاصی نداشت و تنها بی محابا حمله می‌کردند بدون آنکه خطر جدی را روی دروازه حریف خلق کنند و همین باعث شد تا شکست سنگین و تحقیر آمیزی را تجربه کنند و نماینده ایران به مرحله گروهی راه پیدا کند. 

 

سایت کوره: روز غمگین فوتبال قطر

این سایت عربی هم نوشت: فوتبال قطر روز تلخی را تجربه کرد چرا که هم الریان و هم السیلیه برابر حریفان ایرانی خود تن به شکست دادند تا فوتبال قطر تنها دو نماینده در مرحله گروهی داشته باشد. شاید بدبین ترین هوادار الریان هم پیش بینی نمی کرد که این تیم با 5 گل برابر استقلال تن به شکست دهد. تجربه بالای استقلال و حضور زیاد این تیم در لیگ قهرمانان آسیا یکی دیگر از دلایل شکست سنگین الریان بود. بازیکنان استقلال تجربه چنین بازی های را دارند.

 

الریاضیه: شکست سنگینی که الریان را حذف کرد

این روزنامه عربستانی هم نوشت: الریان با شکست سنگینی که برابر استقلال تجربه کرد وداعی زود هنگام با لیگ قهرمانان آسیا داشت. الریان در این دیدار توپ و میدان را در اختیار داشت اما نتوانست خطرات جدی خلق کند و این استقلال بود که از فرصت های خود به خوبی استفاده کرد و به دور بعد صعود کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: