کد خبر: ۸۴۰۸۵۹
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۷
تعداد بازدید: ۱۸۹
دومین دوره آموزشی وظایف و مسئولیت های مهندسان طراح و ناظر فعال در جزیره کیش برگزار شد.

برگزاری دومین جلسه آموزشی ویژه مهندسان طراح و ناظر در جزیره کیشبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، این دوره آموزشی به همت معاونت معماری و شهرسازی و مدیریت برنامه ریزی و توسعه شرکت عمران، آب و خدمات کیش در مرکز همایش های بین المللی جزیره برگزار شد.

در این دوره آموزشی مهندس محمدجواد ابوالفتحی به عنوان مدرس دوره، درخصوص انواع مسئولیت ها و تعاریف آنها، تفاوت وظیفه و مسئولیت ، انواع نظام های فنی و اجرایی در کشور، مسئولیت در قوانین مدنی، مسئولیت مدنی و مجازات اسلامی، تفاوت مسئولیت مدنی و کیفری، خسارت، انواع آن و نحوه جبران آن، تفاوت خسارت و غرامت، عدم النفع و تقویت منفعت، تعهد، تعهد به وسیله و تعهد به نتیجه، ارکان مسئولیت، نظریه های مبانی مسئولیت مدنی و مبانی مسئولیت مدنی در حقوق ایران، عوامل رافع مسئولیت همانند قوه قاهره، تقصیر زیان دیده و فعل شخص ثالث، تقصیر، قصور در قانون مدنی و مجازات اسلامی، مروری بر وظایف مهندسان، وظایف اصلی نظارت، الزامات اجرای نمای ساختمان و انواع تخلفات ساختمانی مباحثی را برای شرکت کنندگان ارائه کرد.

بخش پایانی این دوره آموزشی که با هدف به روز رسانی دانش وآگاهی مهندسان طراح و ناظر جزیره کیش براساس آخرین دستاوردها و استانداردهای این حوزه برگزار شد با طرح سئوالات شرکت کنندگان و ارائه پاسخ های لازم توسط مهندس ابوالفتحی مدرس با سابقه و با تجربه کشور به پایان رسید.

شایان ذکر است، در این دوره تعداد 50 نفر از مهندسان طراح و ناظر فعال در جزیره کیش حضور داشتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: