کد خبر: ۸۴۰۸۲۹
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷
تعداد بازدید: ۱۷۷
یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه تاکید کرد: موضوع قانونی حذف سود مرکب هر چه سریعتر به بانک‌ها ابلاغ شود.

موضوع قانونی حذف سود مرکب اجرا شودبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، مهرداد بائوج لاهوتی در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۶ بهمن‌) مجلس شورای اسلامی در تذکر به رئیس جمهور گفت: مسئله قانونی حذف سود مرکب مراحل خود را طی کرده و مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز آن را تصویب کرده از این رو درخواست می‌شود هر چه سریعتر این قانون به بانک‌ها ابلاغ شده تا مشکل تولیدکنندگان برطرف شود.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر بهداشت اظهار کرد: علیرغم اینکه زیرساخت‌های بهداشتی خوبی در کشور وجود دارد اما حال اداره درمان کشور خوب نیست و مردم در تأمین هزینه‌های درمانی مشکل دارند که باید برای این مهم چاره‌اندیشی شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی خاطر نشان کرد: هم اکنون قیمت برنج به دلیل واردات بی‌رویه کاهش یافته از این رو خواستار رسیدگی به این موضوع هستیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: