کد خبر: ۸۴۰۶۲۸
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۳
تعداد بازدید: ۴۱۷
بانک تجارت امکان صدور حواله اینترنتی تا سقف پانزده میلیون تومان را از طریق سامانه بانکداری اینترنتی خود فراهم کرده است.

سرویس جدید حواله اینترنتی در بانک تجارتبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی بانک تجارت، سرویس حواله اینترنتی با هدف بهره مندی کاربران اینترنت بانک و پرداخت وجه مورد نیاز متقاضیان بالای 18 سال فاقد شماره حساب یا کارت در بانک تجارت و یا سایربانک ها، روزانه تا سقف مبلغ یکصد و پنجاه میلیون ریال راه اندازی شد.

کاربران اینترنت بانک تجارت می‌توانند از طریق این حواله وجه مورد نظر خود را با ثبت مشخصات فردی گیرنده حواله در سامانه بانکداری اینترنتی واریز کنند. همزمان با صدور حواله ،پیامکی حاوی مشخصات حواله به ذینفع (گیرنده حواله ) ارسال شده و گیرنده حواله 3 روز کاری زمان دارد تا با مراجعه به نزدیکترین شعبه بانک تجارت، بدون نیاز به هیچ یک از ابزارهای دریافت وجه و فقط با ارایه شماره حواله که از طریق پیامک ارسال شده است به همراه کارت شناسایی معتبر وجه حواله را به صورت نقدی دریافت کند.

اینترنت بانک تجارت این امکان را برای مشتریان فراهم کرده تا با صرفه جویی در وقت و هزینه، بسیاری از امور بانکی خود را به صورت غیرحضوری از طریق این خدمت انجام دهند .

آن دسته از مشتریان بانک تجارت که تاکنون موفق به فعال سازی اینترنت بانک تجارت نشده اند، می توانند با مراجعه به آدرس my.tejaratbank.ir و یا نزدیکترین شعبه بانک تجارت، رمزهای این سامانه را دریافت و از خدمات اینترنت بانک تجارت بهره مند شوند.

کارشناسان مرکز ارتباط مشتریان این بانک به شماره 1554 نیز به صورت 24 ساعته پاسخگوی سوالات مشتریان در حوزه های مختلف بانکی از جمله خدمات الکترونیک و غیرحضوری هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: