کد خبر: ۸۴۰۶۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۴
تعداد بازدید: ۱۸۲
شرکت هواپیمایی کی ال ام هلند اعلام کرد که پرواز هواپیماهای این ایرلاین بر فراز آسمان ایران و عراق از گرفته خواهد شد.

از سرگیری پروازهای ایرلاین هلندی از آسمان ایرانبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا ، شرکت هواپیمایی کی ال ام هلند اعلام کرد که پرواز هواپیماهای این ایرلاین بر فراز آسمان ایران و عراق از گرفته خواهد شد.

شرکت هواپیمایی کی ال ام (KLM) که بدون شک یکی از بزرگترین و بهترین ایرلاین‌های جهان به شمار می رود، بعد از حوادث یک ماه گذشته در ایران و عراق و به دنبال هشدار سازمان امنیت هوانوردی اتحادیه اروپا، همچون برخی دیگر از ایرلاین‌های خارجی اعلام کرده بود که تا اطلاع ثانوی بر فراز آسمان ایران و عراق پرواز نخواهد کرد.

اما حالا بر اساس گزارش وب سایت aviation۲۴، این ایرلاین روز پنج شنبه ۲۴ ژانویه ۲۰۲۰ ضمن اشاره به تایید کارشناسان امنیت هوایی فعال در سازمان‌های مختلف هوانوردی، نظامی و اطلاعاتی، آسمان این دو کشور را امن تشخیص داده و اعلام کرده که پرواز هواپیماهای خود در این منطقه را از سرگیری خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: