کد خبر: ۸۴۰۶۰۴
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰
تعداد بازدید: ۲۱۷
عمران خان:
نخست وزیر پاکستان جنگ با ایران را فاجعه دانست و گفت: به ترامپ گفتم جنگ راه حل نیست.

به ترامپ گفتم «جنگ راه حل نیست»
به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، عمران‌خان نخست وزیر پاکستان در مصاحبه با سی ان بی سی گفت: اگر درگیری بین ایالات متحده و ایران رخ دهد، برای کشورهای حوزه خلیج فارس فاجعه خواهد بود.

وی در ادامه افزود: تکرار می‌کنم این درگیری روی قیمت نفت نیز تاثیر می‌گذارد.

عمران‌خان در پاسخ به این سؤال که آیا او فکر می‌کند دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا خواستار گفت‌وگو با تهران است یا خیر گفت: این امر منطقی است

وی گفت: فقط به افغانستان نگاه کنید، سال‌ها می‌گذرد ما هنوز برای ایجاد صلح در این کشور تلاش می‌کنیم. آیا ایالات متحده آمریکا درگیری دیگری می‌خواهد؟ جنگ با ایران بسیار دشوارتر از افغانستان خواهد بود.

نخست وزیر پاکستان در ادامه افزود: من به رئیس‌جمهور ترامپ گفتم جنگ راه حل نیست. رهبران ایران نیز پذیرای گفت‌وگو با آمریکا هستند.

وی اضافه کرد: وقتی شما از نیروی نظامی برای حل یک مشکل استفاده می‌کنید، پنج مشکل دیگر به وجود می‌آیند منظورم عواقب ناخواسته است. افرادی که جنگ را امتحان می‌کنند باعث کشتار در جهان می‌شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
0
0
عمران خان هم یک ابله است و نمیداند که ترامپ مرد جنگ نیست.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: