کد خبر: ۸۴۰۵۸۶
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹
تعداد بازدید: ۲۲۲
با اعلام مدیران فدراسیون فوتبال میزبانی تیم ملی فوتبال ایران هم در بازیهای مقدماتی جام جهانی در ایران خواهد بود و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

به گزارش خبرداغ ،  در جلسه‌ای که امروز با حضور علی‌نژاد، معاون وزیر ورزش و انصاری‌فرد، خلیل زاده و حمیداوی مدیران عامل سه باشگاه پرسپولیس، استقلال و شهر خودرو با ویندسور جان دبیرکل AFC انجام شد، تیم ایرانی توانست از حق نمایندگان کشور دفاع کند و با تایید AFC تیم‌های ایرانی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان میزبان رقبای خود خواهند بود.

 

همچنین مقرر شد دیدارهای دو تیم استقلال و شهر خودرو در مرحله پلی آف طبق برنامه ریزی قبلی AFC خارج از ایران برگزار شود و تیم‌های ایرانی در مرحله گروهی میزبان حریفان خود باشند.

 

با اعلام مدیران فدراسیون فوتبال میزبانی تیم ملی فوتبال ایران هم در بازیهای مقدماتی جام جهانی در  ایران خواهد بود و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

 

 تضمین AFC به ایران؛ تمام میزبانی‌ها در ایران انجام می‌شود

طبق توافق حاصل شده و ضمانتی که AFC داده در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بازی‌های رفت تیم‌های ایرانی میهمان هستند اما بازی‌های برگشت به میزبانی ایران برگزار می‌شود و AFC این تضمین را داده است تا شروع دور برگشت ایران بتواند میزبانی مسابقات را بر عهده بگیرد.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: