کد خبر: ۸۴۰۵۵۱
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۷
تعداد بازدید: ۶۱۷
مهدی طارمی در نشستی که با مدیر برنامه های خود داشته است از علاقمندی برای بازی در یکی از دو تیم پورتو و بنفیکا صحبت کرده است.

پاسخ ستاره پرسپولیسی به پیشنهاد تیم های انگلیسیبه گزارش خبرداغ ، مدیر برنامه های مهدی طارمی به همین بهانه از کانادا وارد پرتغال شده است تا پیشنهادات ارایه شده را به همراه این بازیکن مورد بررسی قرار دهد و هماهنگی های لازم را در این زمینه با باشگاه ریوآوه مورد بررسی قرار دهد. از آنجایی که مهدی طارمی با این باشگاه قرارداد دارد جدایی او منوط به رضایت مالی و فنی باشگاه ریو آوه خواهد بود.

 

در این کش و قوس پیشنهادی هم از تیم استون ویلا برای مهدی طارمی مطرح شده است. تیم انگلیسی که هم اکنون با 25 امتیاز از 24 بازی تیم شانزدهم لیگ برتر جزیره بشمار می رود. البته روزنامه رکورد پرتغال از تمایل تیم بیرمنگام هم برای جذب این بازیکن ایرانی خبر داده است. تیمی که بر خلاف استون ویلا در لیگ یک حضور دارد.

 

مهدی طارمی در نشستی که با مدیر برنامه های خود داشته است از علاقمندی برای بازی در یکی از دو تیم پورتو و بنفیکا صحبت کرده است و اعلام کرده در این برهه از زمان تمایلی برای حضور در تیم های انگلیسی ندارد. مهدی طارمی این فصل 6 گل برای تیمش در لیگ برتر پرتغال به ثمر رسانده است. او که فصل گذشته از تیم الغرافه به تیم ریو آوه ملحق شده است به خوبی می داند که در صورت ملحق شدن به تیم استون ویلا در لیگ برتر جزیره برای بازی کردن روزهای سختی را پیش رو خواهد داشت و فعلا می خواهد به حضور خود در لیگ برتر پرتغال ادامه دهد.

 

ورزش سه

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: