کد خبر: ۸۴۰۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۶
تعداد بازدید: ۳۸۷
وحید هروآبادی :
یک فعال سیاسی نزدیک به جریان بهار گفت: برخی که قبلا از احمدی‌نژاد اعلام برائت کردند، اکنون می‌خواهند از نام او سوءاستفاده کنند.

وزرای دولت نهم و دهم در روزهای سخت به جای دفاع از مشایی و بقایی پنهان شدند/ می‌خواهند از نام احمدی‌نژاد سوءاستفاده کنند/ لیست منتشر شده هیچ ارتباطی با جریان بهار نداردبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، وحید هروآبادی فعال سیاسی نزدیک به جریان بهار  در واکنش به مطرح شدن برخی گمانه‌زنی‌ها مبنی بر انتشار لیستی از نزدیکان احمدی‌نژاد در انتخابات اسفند ماه، گفت: انتشار لیستی تحت عنوان «بهار خدمت» تنها گمانه‌زنی رسانه‌هاست، آقای احمدی‌نژاد اگر موضعی داشته باشد خودش اعلام خواهد کرد و دوستان ما در جریان بهار در حال حاضر هیچ فعالیتی در راستای اینکه لیست منتشر کنند، ندارند.

هروآبادی در پاسخ به سوالی درخصوص اینکه گفته شده است افراد حاضر در این لیست از اعضای کابینه، چهره‌های اقتصادی و جوانان عدالت‌خواه خواهند بود، تصریح کرد: عملکرد برخی از این‌ها هیچ ارتباطی با عدالتخواهی ندارد، اینکه با گرای نهادهای ذی‌ربط و یکسری قبض، فاکتور‌، فیش و سند را که مخفی است و دست هیچ‌کس نیست بزرگ کرده و موج رسانه‌ای ایجاد کنید تا یک عده به منافع‌شان برسند، اسمش عدالتخواهی نیست. آن نهاد بعد که کارشان تمام شد، این افراد را کنار خواهد گذاشت.

وی ادامه داد: معیارهای عدالتخواهی در جامعه ما روشن و مشخص است، مطرح کردن و پیگیری موضوعاتی مانند؛ حقوق برابر زنان، ارتقاء وضعیت معیشتی زندگی مردم، نقد تصمیم‌های غلط و مواردی از این قبیل عداتخواهی محسوب می‌شود.

این فعال سیاسی منتسب به جریان بهار در ادامه به ایلنا گفت: درخصوص لیستی که گفته شده از سوی جریان بهار منتشر خواهد شد، اگر در میان اسامی وزرا و اعضای کابینه دولت آقای احمدی‌نژاد هستند به راحتی می‌توانید حدس بزنید که این لیست هیچ ارتباطی با جریان بهار ندارد و این را خودشان هم بارها اثبات کرده‌اند.

وی افزود: وزرای دولت دهم در روزهای سخت به جای اینکه از آقای مشایی و آقای بقایی دفاع کنند، پنهان شدند و سکوت کردند. حتی ۴۳ نفر از آن‌ها هم بیانیه دادند و اعلام برائت کردند، بنابراین هیچ ارتباطی میان آن‌ها و جریان بهار نیست. منتهی در شرایط کنونی چون در نظرسنجی‌ها اقبال مردم به آقای احمدی‌نژاد نسبت به سایر جناح‌های سیاسی بیشتر است می‌خواهند سوءاستفاده کنند.

هروآبادی اظهار داشت: برخی از این افراد بعد از سال ۹۲ هم مناصب اقتصادی گرفتند لذا اکنون درست نیست که از نام احمدی‌نژاد سوءاستفاده کرده و بخواهند به نام جریان بهار فعالیت سیاسی انجام دهند، آن‌ها این کار را می‌کنند تا اگر شکست خوردند بگویند احمدی‌نژاد شکست خورد و اگر هم پیروز شدند دیگر کاری به احمدی‌نژاد ندارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: