کد خبر: ۸۴۰۵۰۶
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸
تعداد بازدید: ۲۱۰
سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از بارش برف و باران در محورهای ۱۳ استان کشور خبر داد.

برف و باران در جاده‌های ۱۳ استانبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم ، سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از بارش برف و باران در محورهای ۱۳ استان کشور خبر داد.

بر اساس اعلام سازمان راهداری در حال حاضر در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت (رفت‌وبرگشت) تردد وسایل نقلیه روان بوده و آزادراه قزوین - رشت دارای بارش پراکنده برف و باران و محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

هم‌اکنون در آزادراه قزوین - کرج - تهران حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک و در ادامه ترافیک نیمه سنگین محدوده گرم‌دره و در محور شهریار - تهران محدوده شهر قدس ترافیک نیمه سنگین است.

سازمان راهداری همچنین از بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، قزوین، قم، چهارمحال و بختیاری، فارس و سمنان و بارش باران در برخی از محورهای استان‌های گیلان، خوزستان و لرستان خبر داده است.

این سازمان تأکید کرده برای تردد در محورهای کوهستانی و برف‌گیر کشور همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی الزامی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: