کد خبر: ۸۴۰۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۲
تعداد بازدید: ۷۰۴
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: ساعت کار شوراهای حل اختلاف استان تا دو ساعت افزایش یافته است.

ساعت کار شوراهای حل اختلاف تهران «۲ ساعت» افزایش یافتبه گزارش خبرداغ ، محمد جواد حشمتی مهذب رئیس کل دادگستری استان تهران در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اینکه ارائه خدمت با توجه به حجم کاری مراجع قضایی مضاعف شده است، اظهار داشت: در شوراهای حل اختلاف استان تهران با بخش نامه‌ای ساعت کاری مجتمع‌ها از ۴ ساعت به ۶ ساعت افزایش یافته است.

وی افزود: از شعب اجرای احکام شوراهای حل اختلاف نیز که بیش از دویست پرونده جاری داشته‌اند خواسته شده تا به صورت دو شیفته فعالیت کنند.

 

وی با اشاره به برنامه تحول در دست اجرا، خاطرنشان کرد: تمامی حوزه‌های ستادی دادگستری و معاونان قضایی استان برای پاسخگویی و تکریم مراجعان، کاهش اطاله دادرسی و حجم پرونده‌های مانده با کار جهادی و تلاش مضاعف برنامه ریزی داشته‌اند.

رئیس کل دادگستری استان تهران یادآور شد: تقویت هرچه بیشتر شعب ویژه صلح و سازش در شوراهای حل اختلاف در دستور کار معاونت مربوطه قرار گرفته که در حال پیگیری است.

حشمتی در پایان ابراز داشت: در تلاش هستیم تا با اجرای برنامه‌های تحول پاسخگویی به مردم و دستیابی به حقوق حقه آن‌ها را در پرونده‌های قضایی سرعت ببخشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: