کد خبر: ۸۴۰۳۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹
تعداد بازدید: ۱۹۳
ناصرآخوندی: 120شرکت دانش بنیان و شتاب دهنده در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی انرژی کیش حضور دارند.

استقبال شرکت های دانش بنیان و شتاب دهنده از شانزدهمین نمایشگاه بین المللی انرژی کیشبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، ناصر آخوندی معاون اقتصادی و سرمایه گذاری این سازمان شامگاه دوشنبه پس از گشایش شانزدهمین نمایشگاه بین المللی انرژی کیش در جمع خبرنگاران گفت: اکثرا غرفه ها در این نمایشگاه دانش بنیان هستند و با تولید کالاهای استراتژی ضمن اینکه از خروج ارز جلوگیری می کنند؛ از مزیت صادارت را نیز برخوردارند و ارز آوری می کنند.

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش با بیان این که در مرکز نو آوری کیش جایگاه بیش از 80 شرکت دانش بنیان و بیش از 40 شرکت شتاب دهنده آماده شده و فضای مناسبی برای شروع فعالیت اینشرکتها فراهم شده است؛ افزود: تسهیلات ویژه ای را برای شرکت های دانش بنیان و شتاب دهنده در نظر گرفته ایم که در سالهای ابتدایی اجاره ای از آنان دریافت نمیشود و اگر موفق به تولید محصول شده باشند مساعدت های مالی نیز می شوند و یک مکان دیگر نیز به مساحت 10 هزار مترمربع مناسب برای فعالیت شرکت های دانش بنیان آماده شده و در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: رویکر ما در جزیره کیش، ایجاد یکی از مهمترین مراکز علمی، فن آوری و نو آوری کشور است که همه ملزوماتی که برای شرکت های شتاب دهنده، دانش بنیان و نوآور میتواند باشد؛ در مرکز نوآوری کیش لحاظ شده و سازمان منطقه آزاد کیش از ابتدا تا انتها در کنار آنان خواهد بود.

آخوندی از همه شرکت های دانش بنیان و شتاب دهنده که در این نمایشگاه شرکت کرده اند؛ دعوت کرد در مرکز نو آوری کیش حضور داشته باشند و از همه مساعدت های لازم بهره مند شوند.

گفتنی است شانزدهمین نمایشگاه بین المللی کیش در راستای مقابله با آثار تحریم و به منظور معرفی‌ ظرفیت‌ها‌، تجهیزات و صنایع نفت، گاز، پالایش، پتروشیمی، برق و انرژی ایران، به نمایندگان کشور های شرکتکننده برپا شده است و تا سوم بهمن ادامه خواهد داشت.

شایان ذکر است در این نمایشگاه، فعالان، سازندگان و متخصصان صنعت نفت ایران با مشارکت بیش از 140 شرکت داخلی و خارجی از کشورهای چین، ایتالیا، ژاپن، انگلیس، هلند، امارات متحده عربی، روسیه و کره‌جنوبی، انجمن‌ها و تشکل‌های صنفی صنایع نفت، گاز، پالایش، پتروشیمی، برق و انرژی حضور دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: