کد خبر: ۸۴۰۳۰۴
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۳
تعداد بازدید: ۲۲۸
شانزدهمین نمایشگاه بین المللی کیش با هدف معرفی آخرین فرصت‌ها و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در طرح های حوزه انرژی ایران، دوشنبه 30 دی در جزیره کیش گشایش یافت.

گشایش شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی در جزیره کیشبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، این نمایشگاه بین المللی با حضور ناصر آخوندی معاون اقتصادی و سرمایه ­گذاری سازمان منطقه آزاد کیش، مسئولان و مدیران معاونت اقتصادی،حوزه های مختلف مجموعه سازمان، محسن مظلوم فارسی مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی گاز ایران،محمد رضا پدیداررئیس کمیسیون انرژی و محیط زیست اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران و همچنین شرکت کنندگان داخلی و خارجی با حمایت وزارت نفت و نیرو، شامگاه دوشنبه 30 دی در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش گشایش یافت.

این رویداد بزرگ بین المللی در راستای مقابله با آثار تحریم و به منظور معرفی‌ ظرفیت‌ها‌، تجهیزات و صنایع نفت، گاز، پالایش، پتروشیمی، برق و انرژی ایران، به نمایندگان کشور های شرکت کننده برپا شده است و تا سوم بهمن ادامه خواهد داشت.

گفتنی است در این گردهمایی، فعالان، سازندگان و متخصصان صنعت نفت ایران با مشارکت بیش از 140 شرکت داخلی و خارجی از کشورهای چین، ایتالیا، ژاپن، انگلیس، هلند، امارات متحده عربی، روسیه و کره‌جنوبی، انجمن‌ها و تشکل‌های صنفی صنایع نفت، گاز، پالایش، پتروشیمی، برق و انرژی حضور دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: