کد خبر: ۸۴۰۲۶۹
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۴
تعداد بازدید: ۱۵۳
معاون وزیر خارجه آمریکا:
معاون وزیر خارجه آمریکا تاکید کرد که دولت کشورش به دنبال جنگ با ایران نیست.

به دنبال جنگ نیستیمبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا ، «دیوید شنکر» معاون وزیر خارجه آمریکا در سفر به اربیل گفت: کردستان عراق شریک بسیار خوبی برای آمریکا در مبارزه با تروریسم است، ما انواع حمایت‌ها از اقتصادی گرفته تا نظامی را برای نیروهای پیشمرگه فراهم می‌کنیم. شما دوستان و شرکای خوبی برای ایالات متحده هستید.

وی در ادامه مدعی شد: ممنونیم که در حمله نیروهای مورد حمایت ایران به سفارت ما در عراق رئیس منطقه کردستان، این حمله را محکوم کرد، این موضوع باعث خرسندی ماست.

معاون وزیر خارجه آمریکا همچنین مدعی شد: مردم عراق خواهان مقابله با فساد و پیشرفت هستند آنها خواسته‌های قانونی دارند ما از روز اول از آن‌ها حمایت کردیم اما نیروهای مورد حمایت ایران با خشونت با آنها رفتار می‌کنند.

به نقل از کردستان ۲۴ ، وی در ادامه اضافه کرد: ما علیرغم تمام فعالیت‌های ایران خواهان کاهش تنش‌ها هستیم. ما به دنبال جنگ نیستیم. اما تحمل نمی‌کنیم که در اینجا یا هیچ جای دیگری، مورد حمله ایران یا متحدانش قرار بگیریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: