کد خبر: ۸۴۰۲۵۲
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۸
تعداد بازدید: ۱۵۲
فدراسیون فوتبال تا پایان وقت اداری امروز فرصت دارد به نامه پیشنهادی AFC درخصوص میزبانی باشگاه های ایرانی پاسخ دهد.

جلسه اضطراری برای پاسخ به نامه AFC؛ ایران بسته پیشنهادی را می پذیرد؟به گزارش خبرداغ ، داتو ویندزور جان، دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه‌ای بسته پیشنهادی AFC برای حل مشکل میزبانی باشگاه های ایران در لیگ قهرمانان آسیا را به فدراسیون فوتبال اعلام کرد. درحال حاضر فدراسیون فوتبال ایران با برگزاری جلسه ای اضطراری مشغول بررسی پیشنهاد کنفدراسیون فوتبال آسیا است. بر اساس نامه AFC، ایران تا پایان وقت اداری امروز (۳۰ دی - ۲۰ ژانویه) فرصت دارد که با این بسته پیشنهادی موافقت کند،

 

AFC در این نامه ای به ایران اعلام کرد که در گام نخست، تیم‌های استقلال و شهرخودرو، پلی‌آف اول خود را در زمین بی‌طرف (قطر) برگزار کنند. در گام دوم نیز تیم‌های ایرانی که در مرحله گروهی حضور دارند، در سه بازی دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به عنوان تیم مهمان در زمین رقبای خود بازی کنند تا با گذشت زمان، موضوع بازی در زمین ایران نیز به نوعی حل شده باشد. کنفدراسیون فوتبال آسیا هم‌چنین پیشنهاد داده که پس از این مراحل، در ماه‌های آینده مجددا درباره میزبانی ایران تصمیم‌گیری خواهد شد. در این صورت اگر با میزبانی ایران در لیگ قهرمانان آسیا موافقت شد، سه بازی پایانی تیم‌های ایرانی در ایران برگزار می‌شود و تیم‌های ایرانی می‌توانند در سه دیدار متوالی از رقبای خود در خانه پذیرایی کنند.

 

البته این شرایط شامل حال بازی‌های رو در رو با نمایندگان عربستان نمی‌شود.

 

AFC از برگزاری بازی‌های پلی‌آف استقلال و شهرخودرو مقابل نمایندگان کویت و بحرین به میزبانی کشور قطر خبر داده است. چنانچه ایران با این پیشنهاد موافقت نکند، مطابق تصمیم قبلی تمام بازی های نمایندگان ایران باید در زمین بی طرف برگزار شود.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: