کد خبر: ۸۴۰۱۶۵
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۳
تعداد بازدید: ۳۶۹
گروه های خشونت طلب و آشوبگر در صفوف معترضان عراقی روز یکشنبه جاده دسترسی به گذرگاه مرزی مهران را در استان واسط عراق بستند.

معترضان عراقی جاده گذرگاه مرزی مهران را بستندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا؛ گروه های خشونت طلب و آشوبگر در صفوف معترضان عراقی روز یکشنبه جاده دسترسی به گذرگاه مرزی مهران را در استان واسط عراق بستند.

یک مقام امنیتی در عراق اعلام کرد که جاده منتهی به گذرگاه مرزی مهران مسیر دسترسی عراق با جمهوری اسلامی ایران قطع شده است.

 

وی گفت که آشوبگران جاده کوت - بدره منتهی به گذرگاه مرزی مهران را با آتش زدن لاستیک و ایجاد موانع ترافیکی مسدود کردند.

گذرگاه مرزی مهران در ۹۰ کیلومتری جنوب غربی استان ایلام مهمترین مسیر رفت و آمد زائران عتبات عالیات و گردشگران ایرانی و عراقی است.

روزانه در شرایط عادی بیش از شش هزار نفر از مسیر این گذرگاه مرزی تردد می کنند.

حوادث اخیر عراق و نبود امنیت کافی در این کشور به دنبال اعتراض های اول اکتبر (دهم مهر ۹۸) سبب شد که ورود زوار ایرانی به عراق تا بازگشت اوضاع به شرایط عادی ممنوع اعلام شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: