کد خبر: ۸۴۰۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۹
تعداد بازدید: ۲۸۷
سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته المپیک ایران به رئیس کویتی شورای المپیک آسیا نامه نوشت تا به مشکلی که AFC برای باشگاه های ایرانی ایجاد کرده ورود کند.

رئیس کویتی شورای المپیک آسیا از نفوذ خود در AFC استفاده می کند؟+ عکسبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در پی تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر سلب میزبانی از  نمایندگان فوتبال ایران در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا، دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک طی نامه ای اعتراض رسمی ایران را  به شیخ احمد رئیس شورای المپیک آسیا  اعلام کرد. صالحی امیری در این نامه از او خواسته تا با توجه به رابطه حسنه اش با برخی کشورها، مشکل پیش آمده را به شکل مطلوب حل کند. در این نامه آمده است:

 

ریاست شورای المپیک آسیا

موضوع: تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص مسابقات لیگ فوتبال

ریاست محترم،


نظر شما را نسبت به تصمیم غیر منتظره اخیرکمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص لغو برگزاری مسابقات لیگ قهرمانی کنفدراسیون فوتبال آسیا درتهران و برگزاری این مسابقات در کشور سوم، که مغایر با قوانین و مقررات مربوطه کنفدراسیون فوتبال آسیامی باشد، جلب می نمایم.

 

این تصمیم یکطرفه و بدون مشورت با فدراسیون ملی فوتبال اتخاذ شده چراکه این فدراسیون می توانست عدم وجود مسائل و مشکل امنیتی برای سفر و شرکت تیم دیگرکشورها در مسابقات تهران و این که شرایط کاملا تحت کنترل است، را تضمین نماید.

 

خواهشمند است با استفاده از روابط حسنه و جایگاه خود، به کنفدراسیون فوتبال آسیا توصیه نمائید تا در این تصمیم تجدیدنظر گردد تا حقوق باشگاه های ایرانی طبق منشور المپیک و اساسنامه فیفا و به دور ازتبعیض، حفظ شود.

 

آخرین نکته حائز اهمیت، این است که کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان و سایر مقامات ذیصلاح تضمین می نمایند که به هیچ وجه خطری وجود ندارد و تیم ها می توانند در امنیت به ایران سفر کنند.

 

حمایت و میانجی گری شما در این امر مهم، باعث کمال امتنان خواهد بود.

 

در انتظار دریافت بازخورد شما می باشیم، شخصا مراتب ارادت خود را ابراز می نمایم.

 

 

 

 
 
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: