کد خبر: ۸۴۰۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۱
تعداد بازدید: ۱۹۳
طبق آنچه دولت برای پرداخت کمک معیشتی، معیار قرار داده است، درآمد ماهانه بالاتر از چهار میلیون تومان در خانوار تک‌نفره و متوسط درآمد هشت میلیون تومان برای خانوار پنج نفره و بیشتر، مشمول دریافت این کمک نمی‌شود. طبق اعلام دولت، برخی سرمایه‌ها و دارایی‌های در اختیار خانوارها نیز موجب مشمول نشدن خانوارها خواهد شد. در اینفوگرافیک خواهید دید که چه کسانی (خانوارهایی) مشمول دریافت این بسته‌های معیشتی خواهند شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب، طبق آنچه دولت برای پرداخت کمک معیشتی، معیار قرار داده است، درآمد ماهانه بالاتر از چهار میلیون تومان در خانوار تک‌نفره و متوسط درآمد هشت میلیون تومان برای خانوار پنج نفره و بیشتر، مشمول دریافت این کمک نمی‌شود. طبق اعلام دولت، برخی سرمایه‌ها و دارایی‌های در اختیار خانوارها نیز موجب مشمول نشدن خانوارها خواهد شد. در اینفوگرافیک خواهید دید که چه کسانی (خانوارهایی) مشمول دریافت این بسته‌های معیشتی خواهند شد.

 

اینفوگرافیک / چه کسانی بسته معیشتی دریافت می‌کنند؟

 

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: