کد خبر: ۸۴۰۰۳۱
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۰
تعداد بازدید: ۲۵۵
رئیس پلیس راهور پایتخت از ترافیک نیمه سنگین در معابر بزرگراهی و شمالی پایتخت خبر داد و گفت: با توجه به وضعیت مناطق شمالی، رانندگان از زنجیر چرخ استفاده کنند.

آخرین وضعیت ترافیکی معابر پایتختبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: سردار «محمدرضا مهماندار» رئیس پلیس راهور تهران در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی معابر پایتخت با توجه به بارش شدید برف اظهار داشت: در حال حاضر با توجه به بارش برف و لغزندگی در سطح معابر حرکت خودرو‌ها به کندی انجام می‌شود.

رئیس پلیس راهور پایتخت با بیان این مطلب که خوشبختانه معبر مسدودی نداریم، تصریح کرد:از شب گذشته ماموران پلیس راهور در آماده‌باش بوده و خرابی و تصادفات را به سرعت مرتفع کردند؛ همچنین ماموران شهرداری نیز از صبح معابر را نمک پاشی و برف‌روبی کردند.

سردار مهماندار گفت: با توجه به شدت برف در معابر شمالی پایتخت لازم از شهروندان برای تردد از زنجیر چرخ استفاده کنند.

وی ادامه داد: شهروندان دقت داشته باشند که اگر تصادف خسارتی رخ داد بلافاصله از وضعیت خودرو‌ها عکس و فیلم تهیه کرده و خودرو‌ها را به منتهی الیه سمت راست هدایت کنند تا هنگام رسیدن ماموران به سر صحنه، راه مسدود نشود.

رئیس پلیس راهور پایتخت در خصوص وضعیت تردد در معابر بزرگراهی اعلام کرد: در معابر بزرگراهی و ورودی تهران ترافیک نیمه سنگین است همچنین در معابر شمالی پایتخت نیز به علت شدت بارش و کندی حرکت خودرو‌ها ترافیک نیمه سنگین بوده و مشکل خاص دیگری نداریم.

سردار مهماندار به رانندگان توصیه کرد که با سرعت مطمئنه و فاصله طولی مجاز اقدام به رانندگی کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: