کد خبر: ۸۳۹۹۸۸
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۹
تعداد بازدید: ۲۰۲
ارشد نظامی ارتش در منطقه جنوب شرق:
امیر سرتیپ دوم معمار باشی گفت: از همان لحظه وقوع سیل در منطقه برابر اوامر فرمانده کل ارتش مبنی بر حضور همه جانبه نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران، تمامی یگان های آجا با تجهیزات کامل در خدمت مردم قرار گرفتند .

نیروهای چهارگانه ارتش با تمام قدرت در خدمت مردم سیل‌زده سیستان و بلوچستان هستندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، امیر سرتیپ دوم معمار باشی ارشد نظامی ارتش در منطقه جنوب شرق گفت: بالگردهای هوانیروز، نیروی هوایی و نیروی دریایی، شناور های نیروی دریایی، نفربرهای آبی خاکی نیروی زمینی، هواپیمای بوئینگ و سی۱۳۰ نیروی هوایی و نیروی انسانی ارتش در جاسک ، کنارک و چابهار وارد عمل شدند و در حال امداد رسانی به مردم عزیز سیل زده هستند.

وی افزود: در حال حاضر بازگشایی معابر روستایی، پل سازی، ارسال مواد غذایی، پتو، جیره خشک و طبخ غذای گرم از جمله فعالیت های یگان های ارتش در منطقه سیل زده است.

امیر سرتیپ دوم معمارباشی ادامه داد: از مهمترین فعالیت های ارتش امداد رسانی هوایی است که با حضور بالگرد های ارتش در حال انجام است. هوانیروز ارتش با ۶۰ سورتی پرواز خدمات ارزنده ای را در منطقه از خود به نمایش گذاشته است.

ارشد تظامی ارتش در منطقه جنوب شرق خاطرنشان کرد: گروه مهندسی نیروی زمینی ارتش با تجهیزات مهندسی از روز اول به بازگشایی راه های مسدود شده اقدام کرد و در این روزها نیز در حال احداث پل و ترمیم مسیرهای تخریب شده است.

وی گفت: تا امروز مسیر‌های عبور مرور بیش از ده روستا که کارکنان ارتش در آن منطقه فعالیت می‌کنند بازگشایی شده و از ساعات اولیه صبح تا پاسی از شب تجهیزات مهندسی در حال فعالیت هستند تا بتوانند راه های مواصلاتی را بازگشایی کنند.

سرتیپ دم معمارباشی تاکید کرد: کنار مردم عزیز منطقه دشتیاری، پلان، نوبندیان، جاسک و کنارک خواهیم بود تا ان‌شاءالله شرایط زندگی عادی برای مردم فراهم شود

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: