کد خبر: ۸۳۹۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹
تعداد بازدید: ۸۹۷
سازمان برنامه و بودجه 14هزار و 720میلیارد ریال به منظور اجرای نظام رتبه بندی معلمان در 4ماه اختصاص داد.

محمدباقر نوبخت: اختصاص 14هزار و 720 میلیارد ریال برای اجرای نظام رتبه‌بندی معلمانبه گزارش خبرداغ به نقل از برنا، «محمدباقر نوبخت»، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه در ابلاغی به خزانه‌داری کل کشور، دستور تخصیص ۱۴ هزار و ۷۲۰ میلیارد ریال برای اجرای نظام رتبه‌بندی معلمان در ۴ ماه مهر، آبان، آذر و دی ۹۸ را صادر کرد.

گفتنی است، هفتم دی ماه سال جاری محسن حاجی‌میرزایی، وزیر آموزش و پرورش «شیوه‌نامه اجرایی نظام رتبه‌بندی معلمان» را به همه ادارات آموزش و پرورش سراسر کشور ابلاغ کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
0
0
سلام خسته نباشید بنده یک جانباز برای شما یک سوال داشتم آیا خدمتگزار جزو آموزش و پرورش نیست چرا رتبه بندی به ما شامل نمیشود
محسن نوروزی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
0
0
براستی شما دولتمردان و نمایندگان باید روزی پاسخگو باشید که با اموزش و پرورش ما ایران چه کردید و چقدر برای فرهنگیان ایران قدم مثبتی گرفتید ... باید نگاهی به کشورهای توسعه یافته کرد و دید اموزش وپرورش انها در صدر برنامه ها ی کشور است چون میدانند و اعتقاد دارند راه توسعه و ابادانی کشور از اموزش و پرورش است ...اما ما فقط شعار میدهیم ...؟؟؟؟!!!!
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: