کد خبر: ۸۳۹۸۶۵
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۹
تعداد بازدید: ۲۵۷
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام کرد: پس از اقامه نماز عبادی-سیاسی جمعه این هفته راهپیمایی سراسری ملت «به استثنای شهر تهران» در حمایت از اقتدار نظام در برابر آمریکا برگزار می‌شود.

برگزاری راهپیمایی فردا در سراسر کشور به غیر از تهرانبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پی درخواست های مکرر مردمی از سراسر کشور با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پس از اقامه نماز دشمن شکن عبادی-سیاسی جمعه این هفته راهپیمایی سراسری ملت در حمایت از اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر آمریکای جنایتکار برگزار می شود.

«بسـم الله الـرحمـن الـرحیـم»

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پی درخواست های مکرر مردمی از سراسر کشور اعلام می کند که پس از اقامۀ نماز دشمن شکن عبادی ـ سیاسی جمعه این هفته (۲۷ دی ماه) راهپیمایی سراسری «به استثنای شهر تهران» در حمایت مردمی از اقدام شجاعانه و باصلابت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شکستن هیمنۀ پوشالی طاغوت اعظم، آمریکای جانی و پشتیبانی از مؤلفه های قدرت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در تقابل با دشمنان کینه توز کشور و پاسداشت مجاهدت های خالصانه و شبانه روزی نیروهای مسلح ارزشی و مردمی جمهوری اسلامی ایران خاصّه سپاه مقتدر و مایۀ مباهات پاسداران انقلاب اسلامی به لحاظ شرایط ناشی از سقوط هواپیمای مسافربری و موج سواری رذیلانه سردمداران خون آشام شیطان بزرگ و مزدوران منطقه ای آن و همچنین ابراز و اعلام همدردی و تکریم خانواده های داغدار توأم با محکومیت هتاکی های بی شرمانه ساختار شکنان و وقاحت سفیر خبیث انگلیس مکار و روباه صفت، برگزارخواهد شد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در خاتمه از ملت همیشه در صحنه و قدرشناس ایران اسلامی دعوت می کند تا با حضور مثال زدنی و حماسی خود در این راهپیمایی سراسری «به استثنای شهر تهران» که پس از اقامۀ نماز دشمن شکن عبادی ـ سیاسی جمعه این هفته (۲۷ دی ماه) برگزار می شود؛ از مؤلفه های قدرت و اقتدار خود و حافظان نظم و امنیت عمومی حمایت کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: