کد خبر: ۸۳۹۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۹
تعداد بازدید: ۳۶۵
کارشناس فوتبال گفت: در بازی با چین باز هم خوب بازی نکردیم و این حسرت برای ما 45 ساله شد.

برای غلامی وساطت نکردند چون همه کادر پرسپولیسی بودند/ در مورد استیلی فدراسیون پاسخگو استبه گزارش خبرداغ ، سیروس دین محمدی درباره حذف ایران از رقابت های قهرمانی زیر 23 سال آسیا و عدم صعود به المپیک اظهار داشت: این بازی از سه مسابقه دیگر بهتر بود. ولی باز هم خوب بازی نکردیم و این حسرت 45 ساله شد.

 

وی افزود: البته چرا باید صعود می‌کردیم؟ آدم پایه‌ها را می‌بیند خجالت می‌کشد. جوانان و نوجوانان ما در پارک بازی می‌کنند و از بین معتادان رد می‌شوند و فوتبال بازی می‌کنند. باشگاه اجازه نمی‌دهند به بازیکنان که در تیم ملی شرکت کنند. به بازیکنانشان می‌گویند تکل نزنید، پایتان می‌شکند.

 

دین محمدی تاکید کرد:بازیکنان خوبی داشتیم که دعوت هم نشدند. مثل عارف غلامی. یک نفر نبود وساطت کند عارف غلامی برگردد؛ چرا، چون همه کادر فنی پرسپولیسی بودند. یک نفر جواد زرینچه و ووریا سر تمرین رفتند.

 

وی در خصوص عملکرد کادرفنی تیم امید عنوان کرد: در مورد حمید استیلی هم فدراسیون باید پاسخگو باشد ولی در کل می‌گویم اگر هم می‌خواستند تیم را به استیلی بدهند باید 8 ماه پیش تیم را به او می‌دادند.

 

فارس

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: