کد خبر: ۸۳۹۳۸۲
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۰
تعداد بازدید: ۱۷۹
مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: مفقودان سیلاب مناطق جنوبی استان با تلاش و همت نیروهای امدادی نجات پیدا کردند.

نجات مفقودان سیلاب سیستان و بلوچستانبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا ، مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: مفقودان سیلاب مناطق جنوبی استان با تلاش و همت نیروهای امدادی نجات پیدا کردند. رسول راشکی افزود: روز گذشته پنج نفر از ساکنان روستای رادو از توابع دشتیاری چابهار در سیلاب مفقود شدند که تیم عملیات امداد و نجات هلال احمر پس از 5 ساعت جستجو توانستند این نفرات را نجات دهند.

راشکی بیان کرد: این مفقودان در رودخانه و کانال روستای جماعت‌زهی پیدا و به بیمارستان منتقل شدند که حال دو نفر از آنها وخیم است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان هم با اشاره به گزارشات مردمی مبنی بر غرق شدن یک نفر در رودخانه سرباز، گفت: نجاتگران جمعیت هلال احمر استان در قالب دو تیم جسد این فرد را طی دو ساعت عملیات در رودخانه سرباز پیدا کردند و به نیروی‌های انتظامی تحویل دادند.

مصفا از شهروندان خواست در هنگام بارندگی و سیل از نزدیک شدن به رودخانه‌ها پرهیز کنند و در مکانهای مرتفع و امن پناه بگیرند و در صورت بروز حادثه با شماره تلفن 112 ندای امداد تماس بگیرند

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: