کد خبر: ۸۳۹۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳
تعداد بازدید: ۳۴۴
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: کار سختی پیش روی «فرهاد مجیدی» است اما امیدوارم با حمایت‌ هواداران او بتواند روزهای خوبی را برای استقلال رقم بزند.

جباری: کار سختی پیش روی مجیدی استبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایرنا ، علی جباری اظهار داشت: «فرهاد مجیدی» یک استقلالی است و همه باید از او در این برهه حساس حمایت کنند. استراماچونی از استقلال رفت و دیگر نباید به این مربی ایتالیایی فکر کرد. استقلال بزرگتر از هر نام دیگری است و این نام استقلال است که همیشه باقی می‌ماند.

جباری تصریح کرد: استقلال بازیکنان خوبی دارد که هر کدام از آنها در نیم فصل اول لیگ برتر زحمت زیادی کشیدند و توانایی‌های فنی‌شان را نشان دادند.

وی تاکید کرد: استقلال هنوز هم برای قهرمانی در لیگ برتر شانس زیادی دارد و به طور حتم با چند پیروزی می‌تواند به رتبه اول برسد.

بازیکن سال‌های دور استقلال در پایان گفت:استقلال به چند بازیکن جدید نیاز دارد تا بتواند با تقویت خود در پلی‌اف لیگ قهرمانان آسیا نیز به نتایج خوبی کسب کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: