کد خبر: ۸۳۹۱۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۴
تعداد بازدید: ۱۵۶
تازه‌ترین شایعه درباره نیمکت تیم ملی مربوط به درخواست برنامه از یحیی گل‌ محمدی توسط فدراسیون فوتبال است.

فدراسیون فوتبال از گل‌محمدی برنامه خواستبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه، طبق شنیده‌ها، فدراسیون نشینان و اعضای هیئت رئیسه فدراسیون بعد از اینکه از مذاکره و نهایی کردن قرارداد با برانکو ناکام ماندند، اینبار به سراغ مربی برتر سال فوتبال ایران رفته و از گل‌محمدی برای حضور احتمالی روی نیمکت ایران، درخواست برنامه داشته‌اند.


این برنامه در دو بخش کوتاه و بلندمدت برای عبور از مرحله کنونی انتخابی جام جهانی و در ادامه مرحله بعدی این رقابت‌ها با ارائه درخواست‌هایی برای کمپ و اردوها و همچنین دیدارهای تدارکاتی خواهد بود. یحیی که اکنون رقابت ویژه و نزدیکی با دو گزینه دیگر (علی دایی و امیر قلعه نویی) دارد، با توجه به پتانسیل‌ها و انگیزه ویژه‌اش امیدوار است این رقابت را به سود خود به پایان رسانده و در پایان مهلت ۱۰ روزه فدراسیون نامش به عنوان سرمربی معرفی شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: